نوشته شده توسط : mali

ژئو پارک جهانی قشم

ژئوپارک جهانی قشم با وسعتى بالغ بر 30 هزار هکتار در غرب جزیره قشم واقع شده است.

ژئوپارک جهانی قشم محدوده‌ای طولی است که شرق آن به روستای طبل و سلخ، غرب آن به روستای گوری و کانی، شمال آن به ساحل شمالی و جنوب آن به ساحل جنوبی منتهی می‌شود.

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان اولین و تنها ژئوپارک خاور‌میانه در سال 2006 در یونسکو به ثبت شبکه‌ جهانی ژئوپارک‌ ها رسید و ایران نیز به واسطه آن یکی از شش کشور صاحب ژئوپارک در قاره پهناور آسیا بعد از چین، مالزی، کره، ژاپن و ویتنام و به عنوان یکی از 19 کشور جهان بطور رسمی کاندیدای بهره‌مندی از این امتیاز شده است.تور قشم خرداد 95

ژئوپارک جهانی قشم به عنوان نخستین ژئوپارک ایران یکى از منحصر به فرد ترین ژئوپارک هاى جهان است که به واسطه قرار گرفتن در کنار سواحل زیباى خلیج فارس و جنگل دریایى حرا، چندین پدیده بارز زمین شناسى را در خود جای داده و به پارک زمین شناسی ایران تبدیل شده است.

وجود مجسمه‌ هاى طبیعى و نقش برجسته‌ هاى پراکنده، چین‌ خوردگى‌ ها و کوه‌ هاى شگفت‌آور، سطوح تخت و صفه‌ ها در ارتفاعات، ستون‌ هاى حاصل از عوامل فرسایش، برجستگى‌ها و فرو رفتگى‌ هاى به‌وجود آمده از هوا زدگى، مخروط افکنه‌ ها و قطعه‌ هاى فرو افتاده در پاى ارتفاعات، کوهسر ها و هیکل‌ هاى که دست هنرمند طبیعت به تازیانه باد و باران پدید آورده، تندیس‌ هاى اعجاب‌ آورى که در شکل‌ هاى مختلف همچون لاک‌ پشت، سگ، مارمولک، اسب آبى و یا حتى چهره‌ آدمى در حالت خشم و فریاد، پدیده‌هاى زمین‌شناسى نادر و بى‌ مانندى هستند که هر یک به تنهایى جذابیت و زیبایى خاص خود را دارند.

ژئو پارک جهانی قشم یکی از بهترین جاذبه های گردشگری و دیدنی قشم است. در تور قشم تابستان 95امکان این فراهم شده است تا شما به راحتی بتوانید از این پدیده ی بسیار زیبا وطبیعی دیدن فرمایید و ساعات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید وسفر خود به قشم را به یاد ماندنی کنید.

 

ژئو پارک

ژئو پارک

نیایشگاه ناهید قشم

نیایشگاه ناهید قشم از جاذبه های توریستی و مکانهای تاریخی جزیره قشم می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی بر روی تپه کولغان واقع شده است و بین کیلومتر 3 تا 5 قسمت شمال غربی قشم قرار دارد.تور قشم خرداد 95نیایشگاه ناهید قشم محل عبادت و پرستش خدا برای زرتشتیان بوده است که در این مکان به عبادت خدا می پرداختند. گردشگرانتور قشم تابستان 95 اگر قصد بازدید از این مکان تاریخی را دارید ، این نیایشگاه در جاده درگهان قشم قرار دارد.

 

 

اسکله با سعیدو قشم

اسکله با سعیدو قشم در 144 کیلومتری شهر قرار دارد که برای دوران ساسانیان می باشد این اسکله از سنگ های بزرگ رودخانه ای و ملات گچ زنده ساخته شده است.تور قشم خرداد 95از این اسکله که دارای موقعیت مکانی خاصی است انگلیسی ها برای استقرار کشتی های جنگی خود استفاده می کردند. بسیاری از گردشگران در سفر تور قشم تابستان 95 خود از این اسکله تاریخی بازدید می کنند. اسکله با سعیدو قشم در حال حاضر به عنوان بندرگاه صیادی وابسته به اداره شیلات قشم استفاده می شود.


مسجد شیخ برخ قشم

مسجد شیخ برخ قشم از مساجد معروف در جزیره قشم می باشد و اولین مسجد ساخته شده در قشم می باشدتور قشم خرداد 95 که زمان ساخت آن به اوایل قرن دوم هجری قمری می رسد و توسط همت زاهدی که به خواجه برخ یا همان پیر تم توجه زیادی مسجدی به نام مسجد شیخ برخ قشم ساخته شد.بازدید از این مسجد برای گردشگران تور قشم تابستان 95 علاقه مند به آثارتاریخی می تواند جذاب باشد. قابل ذکر است که قاب تخته یکی از لنگه های در مسجد شیخ برخ قشم در موزه ملی میراث فرهنگی ایران باستان نگهداری می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری قشم,ژئو پارک جهانی قشم,نیایشگاه ناهید قشم,مسجد شیخ برخ قشم,اسکله با سعیدو قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های قشم,هتل سورینت قشم,هتل آپارتمان وانیا قشم,هتل کاوان قشم,هتل مجید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

ماهى متوتا يا حشينه بيشتر براى تهيه مهياوه (نوعى سس ماهى است که روى نان محلى زده مى‌شود) استفاده مى‌شود. گاهى سر و دم متوتاى تازه را جدا مى‌ کنند و شکمش را پاک کرده و در روغن و پياز داغ سرخ مى‌ نمايند و گاهى هم آب تمر هندى يا رب گوجه‌ فرنگى و فلفل سبز به آن اضافه مى‌کنند و گاهی نیز با برنج هم سرو می شود. این غذا با این که با مواد کمی تهیه می شود اما از غذا های بسیار خوشمزه و لذیذ قشم به شمار می آید. حتما در سفر خود به قشم با تور قشم این غذا را یک بار امتحان کنید.

گوشت قرمز و یا گوشت ماهى جوشانده را له مى‌ کنيم و آب آن را مى‌ گيريم تا کاملاً خشک شود بعد آن را با سبزى معطر (گشنيز، شويد، شنبليله) ليمو عمانى، ادويه، پياز خرد شده سرخ مى‌ کنيم و آبى که ماهى را در آن جوشانده بوديم مى‌ گذاريم تا بجوشد و برنج را به آن اضافه مى‌ کنيم. قبل از اينکه دم بکشد، به موادى که قبلاً آماده کرده بوديم تخم‌ مرغ اضافه مى‌ کنيم و مواد آماده را روى برنج مى‌ ريزيم و صبر مى‌ کنيم تا پخته شود و دم بکشد. بعد از این که دم کشید آماده سرو شدن است. 

این غذا از غذا های خوش طعم و رنگ قشم است و طرفداران زیادی دارد. شما با انتخاب تور قشم تعطیلات خرداد 95 برای سفر به این جزیره زیبا می توانید این غذا را امتحان کنید و لذت ببرید.

چار دویی-غذای سنتی قشم



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: غذا های سنتی قشم,بهترین غذا های قشم,غذا های محلی قشم,غذا های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

این مرکز خرید سه طبقه و ۶۴۱ واحد تجاری دارد که علاوه بر پوشاک و لوازم مورد نیاز تان، نمایندگی محصولات شوارتسکلف آلمان، آرکانسیل، نیوا، کلیون، آرکون، آیوا، سامسونگ، JVC – LG – SONY - تفال – BYC ، چای احمد، فیلیپس و.... هم در این مرکز خرید دارای شعبه های مختلف می باشند.
موزه حیوانات تاکسی درمی، بازی های رایانه ای ، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، کافه تریا و فست فود از جمله امکانات این مرکز خرید به حساب می آیند. این مرکز خرید مورد توجه توریست ها و مسافران تور قشم تعطیلات اردیبهشت 95 می باشد زیرا که به راحتی می توانند تمام وسایل مورد نیاز و مد نظرشان را در این مرکز خرید پبدا کنند. توصیه می شود در سفرتان به قشم با تور قشم حتما سری به این مرکز خرید شیک بزنید بی شک پشیمان نخواهید شد. 

مرکز خرید ستاره قشم

 

bazare bozorg ferdosi qeshm


بازار بزرگ فردوسی قشم دارای 3 طبقه است که دوطبقه بازار تجاری می باشد که در مجموع چهارصد و پنجاه فروشگاه دارد , طبقه سوم صد و هشتاد واحد اداری مسکونی دارد. بازار دارای پله برقی , آسانسور , رستوران , سیستم صوتی , سیستم تهویه مرکزی , نمازخانه , سرویس بهداشتی.



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف قشم,بهترین مراکز خرید قشم,شیک ترین مراکز خرید قشم,مراکز خرید قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

hotel saheli qeshm

هتل ساحل طلايي قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و داراي ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفريحات آبي است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران تور قشم اردیبهشت 95 پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

hotel shams qeshm

هتل شمس قشمسوئیتهای دوخوابه دو تا شش تخته با امکانات اتاقهایی که با تخت های دبل-توئین-کابانا-محیطی بسیار آرام و زیبا و دلنشین در نزدیکی سواحل غربی جزیره قشم نزدیک به ساحل دریا می باشد هتل در فاصله پانصد متری مراکز خرید ستاره فردوسی - پردیس و خلیج و مرجان قرار گرفته است. دیگر امکانات هتل اینترنت در لابی و پارکینگ می باشد. هتل دارای کافی شاپ و رستوران نیز می باشد که مسافران و میهمانان می توانند از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه رستوران لذت ببرند. فاصله هتل تا مراکز دیدنی و مراکز خرید نیز نزدیک می باشد و مسافران تور قشم خرداد 95 می توانند در کمترین زمان به مراکز مورد نظر خود برسند .



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس قشم,بهترین هتل های قشم,ارزان ترین هتل های قشم,شیک ترین هتل های قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد